...

...

piątek, 23 sierpnia 2013

Shekh ma shierakhi anni

Mamy tylko siebie
Mamy siebie aż

Gdy umieram w środku
Rozpadam się na setki maleńkich kawałków
Gdy rozpraszam się i jestem jak złudzenie

Tylko Ty
stawiasz mnie na nogi
Tylko Ty
ocierasz moje łzy
Tylko Ty
pozwalasz mi mówić najgorszą prawdę
Tylko Ty
chcesz mnie uratować
Choć nie wiem czy to możliwe, ale..
Tak czasem sobie myślę, że
Jedynie dzięki Tobie widzę w sobie wciąż siebie
Słońce nie zaszło na zawsze, a jedynie budzi się po długiej mroźnej nocy
Cieplejsze
Z każdą chwilą silniejsze
Z każdą minutą wyżej na niebie

Chwilami zapominam,że... 
A potem znów zaczynam pamiętać o tym jak to jest potrafić cieszyć się z wiatru
Z migoczących na wietrze liści
Rozkoszować się każdym łykiem herbaty
Każdą kolejną minutą kiedy mogę oddychać
Nie zapomniałam o tym wszystkim

I wtedy biegnę w podskokach i rzucam się na Twoją szyję
Jakby złe dni nigdy nie istniały
Jakby nigdy nie było żalu i bólu
Jakby nie było zawodów i rozczarowań
Jakbym nigdy Cię nie zdradziła
Jakbyś zawsze traktował mnie tak jak powinieneś

Odsłaniam zęby w uśmiechu i roześmianymi oczami wpatruję się w Twoje
Gdy składam na policzku pocałunek ze słońca

Opuszczam bariery
Burzę mury, które zbudowałam
Przestałam kłamać


Tylko Ty pozwalasz mi mówić najgorszą prawdę
Tylko Ty chcesz mnie uratować
Choć nie wiem czy to możliwe, ale..
Tak czasem sobie myślę, że
Jedynie dzięki Tobie widzę w sobie wciąż siebie
I wiem, że jesteś odpowiednią osobą dla mnie


To Twoja zasługa Van
Dziękuję Ci za to, że zawsze jesteś przy mnie
Dziękuję Ci
Shekh ma shierakhi anni
...


3 komentarze:

  1. To teraz pora sprawić abyś zawsze była pewna i wiedziała jak wyjątkową kobietą jesteś.
    Dziękuję za tak ciepłe i szczere słowa.
    Zawsze będę obok.
    Van

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że Męzczyzna usłyszał:) Czasem zastanawiam się, czy oni wiedzą, jak są bardzo są dla nas ważni. Czy tego chcą? Czy ich to przerasta? Czy przeciwnie - daje im siłe i napełnia dumą? Wiekszość, niestety, wcale nie potrafi podziękować za podobne wyznania... Pozdrawiam, Kropka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu
      miło mi, że zaglądasz tutaj i pamiętasz o kąciku nieznanym nikomu.

      A czy wiedzą, czy tego chcą?.. czy to ich przerasta? Myślę, że jeśli mężczyzna kocha kobietę to chce wiedzieć. Może go to przerastać, może nie czuć się wystarczająco dobry, ale nawet jeśli- to właśnie doda mu to siły, by samemu bardziej się starać, by walczyć...

      A gdy miłości nie ma, gdy nie ma przyjaźni to wszystko spływa jak po kaczce. Możesz być, a i pod ziemię zapaść się. Możesz rozmyć się w czasoprzestrzeni czy też zostać porwana przez ufo.
      Możesz płakać się, możesz być szczęśliwa. Wszak to drugie jest lepsze, bo wtedy częściej i chętniej kobieta rozkłada nogi i obsługuje ponad standard bez ukrytych kosztów.

      Wszystko jest zależne od uczuć tutaj.. Od tego co w środku, od tego jak mocne to jest.. Bo z czasem uczucie euforii znika i zaczynasz dostrzegać, że nie wszystko jest idealne.. I czasami ludzie mają problem, bo dostrzegają różnicę pomiędzy tym czy ktoś trzyma Cię za rękę, czy pozwala Ci chwycić się za rękę.
      Czy ktoś kocha, czy pozwala się kochać

      Pozdrawiam Kasiu ;-)) :*

      Ania
      Zapach bzu i agrestu

      Usuń