...

...

sobota, 23 lutego 2019

Oswojenie

Stoję naga przed Tobą i wiem, że zaraz wszystko się rozpocznie
nie boję się
Tylko czekam na to, aż przylgnę do Ciebie i poczuję jak jesteś blisko
Jak bardzo mnie chcesz
Jak bardzo mnie zaskoczysz

Chwilka niepewności. Moment, mijający w ułamku sekundy, bo już czuję ciepło Twojej skóry
Zaczynasz
Wiesz, że możesz. Wiesz, że nie odmówię, bo moje oczy płoną jak rozpalone węgle.
Wystarczy spojrzenie byś wiedział, co mam w środku
Jak bardzo pragnę i cała błagam, byś dał mi to o czym marzę
Bo jestem cała Twoja
Cała tylko dla Ciebie

Wpijasz się w moją szyję ustami, a ten moment jest do kości przeszywający
Gdy zaciskasz swoje wielkie dłonie na moich biodrach i cała niknę w Twoich ogromnych ramionach

Na nic nie muszę czekać
Cały czas wypełniony jest nami, a ja mam wrażenie, że się zatrzymujemy
I nie ma niczego wokół nas
Chcę tylko objąć Cię udami i poczuć w środku
 raz za razem
 głębiej i dłużej

Bo każdy centymetr mojego ciała należy do Ciebie
A każde marzenie spełni się tylko, jeśli to Ty będziesz jego sprawcą
Otwieram oczy i szukam wzrokiem Twoich
I choć nie patrzysz w moje oczy, to widzę jak patrzysz na mnie całą
Prawdziwa Pasja
Prawdziwa Miłość
Prawdziwe Pragnienie

Znów zamykam oczy i dumna rozpływam się w Twoim mocnym, bolącym, słodkich dotyku
Nie mogę być bardziej szczęśliwa
...
Otwieram przed Tobą całe moje serce i każdym dotykiem proszę o więcej
O kolejny pocałunek
Pieszczotę piersi
Pociągnięcie za włosy 
I patrzenia w moje oczy
Gdy z każdą kolejną , idealną sekundą
Coraz bardziej należę do Ciebie
Bo choć cała jestem Twoja
To są miejsca, których nie dzieliłam z nikim
Których obecności nie był świadomy nikt poza Tobą

Nawet ja sama

Bądź Mój
Błagam
Bądźmy Tym już zawsze












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz